2010. május 3., hétfő

Véradás & beton

Ma elég zsúfolt napom volt. Reggel véradás - a legutóbb 8 előtt pár perccel értem oda, és bár nyolckor kezdődött, voltak előttem vagy ötvenen - ezért ma előrelátóan fél nyolcra mentem: én is voltam az első (aki odaért, mert aztán hárman valahogy elém kerültek...). A múltkor három és fél óráig tartott, most talán 20 perc lehetett az egész, bár most nem is voltak olyan sokan, mint máskor.
Miután hazaértem, a szomszéd tolókocsijával elugrottam a közeli tüzépre,  vettem egy mázsa cementet, meg fél mázsa meszet - homok és sóder még maradt valamennyi tavalyról. Hazaérve megszédültem, a világ kezdett elsötétülni, még le is kellett ülnöm, hogy jobban legyek, pedig még soha nem voltam rosszul véradás után. Valószínűleg nem kellett volna rögtön cipekedni...
Ezután pihenésképpen üldögéltem kicsit a számítógép előtt, majd elmentem szennyvízcsövet venni. Ez a szürke, olcsó 110 mm-es szennyvízcső nagyon silány anyagból van. Útközben hozzá-hozzáért a biciklim hátsó kerekéhez, és hazaérve látom, hogy a gumi teljesen elkoptatta a csövet, szinte teljesen kilyukadt... A gumin meg sem látszik. Végül is nem nagy a baj, a sérült rész felül lesz, a cső nyilván nem lesz tele sosem, meg amúgy is a föld alatt lesz.
Délután kiástam a leendő fürdőszobám hátsó falának alapját, ez alatt fog átmenni a szennyvízcső, és inkább most ástam ki annak is a helyét, minthogy majd a fal alatt kelljen átfúrni. Öt talicskányi beton ment bele, természetesen betonhálót is kapott, meg volt egy csomó üvegtörmelékem, aminek egy része most a beton alá került.

Nincsenek megjegyzések: